Recensie | Kies voor mij (Wait for You #5), Jennifer L. Armentrout

Kies voor mij van Jennifer L. Armentrout is het vijfde deel in haar waanzinnige Wacht op mij-serie. In deze New Adult-roman spelen Stephanie en Nick de hoofdrol. Allebei hebben zij een gezonde relatie met casual sex – vinden zij althans. En dat is ook niet zo moeilijk zolang er geen gevoelens bij komen kijken. Maar laten Steph en Nick die nu juist wél voor elkaar ontwikkelen… ja, dan wordt het een stuk ingewikkelder.
Kies voor mij is een New Adult vol vaart, humor en natuurlijk ook het nodige drama. Laat dat maar aan Jennifer L. Armentrout over!

Kies voor mij (Wait for You, #5) geschreven door Jennifer L. Armentrout
Meer van deze auteur: Bitterzoet (The Dark Elements, #0.5), Witheet (The Dark Elements, #1), Wacht op mij (Wait for you #1), Ga voor mij (Wait for You, #2), Blijf bij mij (Wait for You, #3), Val voor mij (Wait for You, #4), Steenkoud(The Dark Elements, #2), Ademloos (De Dark Elements, #3), Het aanzoek (Wait for You #2.5), Obsidian (Lux, #1), Vertrouw op Mij (Wait for You, #6)
Serie: Wait for you, #5, #5
Uitgeverij: Zomer en Keuning | april 2017
Genre: New Adult
Bladzijden: 304
Uitgave: Paperback
Voeg toe op Goodreads
Rating: One StarOne StarOne StarOne StarOne Star

Kies voor mij | De coverkies voor mij

Oeps… jullie zullen het inmiddels wel weten. Ik hou niet van deze covers. Gezichten op een cover vind ik niks omdat ze mijn eigen beeldvorming in de weg zitten.

De kleurige letters vind ik wel heel leuk!

En die tekst… Ja die haalt je absoluut over om alles te willen lezen over die player 😉

Kies voor mij | De binnenkant

Wat moet ik zeggen over dit vijfde deel uit de Wait for me serie zonder dat ik in herhaling val!

Kies voor mij was zo ontzettend boeiend! Zo verleidend en zat zo bomvol passie!!!

Deze serie is echt een reeks van boeken die al je verlangens vervullen! Ze kunnen voor mij niet lang genoeg door gaan.

Stephanie is een heel ander type meisje dan de andere in deze boeken. Ze wil zich niet binden en vind een one night stand dan ook niet alleen voor mannen. Na haar afstuderen krijgt ze een nieuwe baan en een eigen appartement. Wanneer ze haar spullen naar binnen aan het verhuizen is ontmoet ze Nick. Meteen ziet ze hem wel zitten en I must confess… ze is niet de enige 😉 De spanning tussen Stephanie en Nick is echt om van te sidderen!

Stephanie was wel echt mijn type vrouw, lekker no nonsense en ze trekt zich niks aan van wat andere of haar denken! Typisch een gevalletje ruwe bolster blanke pit! Nick was charmant, sexy en had een moeilijk verleden. Nick is eigenlijk alles wat  je in een boekvriend wil. Op de ene bladzijde kon hij me zo ondersteboven brengen en een paar bladzijdes later gewoon weer!

Kies voor mij gaf me precies wat ik zoek in een New Adult. Een verhaal dat je niet snel genoeg kunt lezen en je hart op achtbaan gehalte laat slaan.

Ja, ik hield van dit boek! Het was echt heerlijk! Dit boek gaf me precies wat ik zoek in een New Adult. Een vrouw waarin ik mezelf kan verplaatsen, een geweldige man die je de adem beneemt, een verhaal dat je niet snel genoeg kunt lezen en genoeg drama om je hart op achtbaan gehalte te laten slaan.Ik was echt verliefd op elke bladzijde van dit boek, met een lach en een traan!

Natuurlijk kom je alle eerdere personages ook weer tegen in dit boek en natuurlijk moesten sommige van hen je ook weer het hart veroveren. Jennifer is wel een kei in alle delen tot één passend geheel weven.

Twijfel niet langer als je niet weet wat je nu voor boek moet gaan lezen, Kies voor mij!

One StarOne StarOne StarOne StarOne Star