Recensie | Leugens & Lattes (The Devil Wears Prada #3), Lauren Weisberger

Emily Charlton is terug! Jaren nadat ze Runway en Miranda Priestly vaarwel zei, werkt ze als imagomanager voor de hotste sterren van Hollywood. Maar de volgende generatie ligt op de loer. Emily heeft een klapper nodig om relevant te blijven. Een klapper zoals topmodel Karolina Hartwell. Karolina heeft het allemaal: een fantastische man, een prachtig kind, een succesvolle modellencarrière… en een strafblad. Als ze onterecht beschuldigd wordt van rijden onder invloed lijkt dat het einde van zowel haar carrière als haar huwelijk.Emily ziet haar kans schoon. Samen met gezamenlijke vriendin en ex-topadvocate Miriam Kagan schiet ze Karolina te hulp. Onder het genot van ontelbaar veel skinny lattes zetten de drie vrouwen alles op alles om erachter te komen wie Karolina erin heeft geluisd en plannen ze de zoetste wraak die Manhattan ooit heeft gezien. En wie kan daar beter bij helpen dan de enige echte Miranda Priestly?

Leugens & lattes geschreven door: Lauren Weisberger
Serie: The Devil Wears Prada #3
Uitgeverij: Boekerij | 12 March 2019
Genre: Romance
Bladzijden: 336
Uitgave: Paperback
Voeg toe op Goodreads
four-stars

Ik mocht 'Leugens & lattes ' ontvangen als recensie exemplaar van de auteur/uitgever in ruil voor een eerlijke recensie, hartelijk bedankt hiervoor!

Hoog chicklit gehalte wat ik echt wel op prijs kan stellen! Ik vind dit beter dan de originele cover, en titel eigenlijk ook! Want de originele versie heet When Life Gives You Lululemons en dat zou me echt op het verkeerde been hebben gezet qua verwachtingen.

Ik had niet door dat dit deel drie in de serie was. Dus ik was naast enthousiast ook een beetje huiverig want kon ik dit boek wel zelfstandig lezen? Zou ik niet te veel missen?

Het antwoord is dat je dit boek prima op zich zelf staand kan lezen! Het is gewoon een verhaal op zich dus mocht je de eerdere verhalen niet kennen is dat geen probleem!

Emily, de voormalige assistent van Miranda Priestly, vreest dat ze haar mojo begint te verliezen omdat meerdere van haar belangrijke klanten haar verlaten. Ze besluit haar jeugdvriendin Miriam te gaan bezoeken om alles even te laten bezinken.  Wat Emily niet had verwacht is dat dit tripje niet alleen haar carrière goed zal doen maar ook haar leven gaat veranderen!

Je leest dit boek vanuit Emily, Miriam en Karolina. Emily ken je van The Devil Wears Prada. Ze werkte voor Miranda Priestly maar is nu samen met Miles en werkt voor de rich and famous! Miriam is Emily’s beste vriendin. Ze was een top advocate maar heeft gekozen voor een leventje als huisvrouw en moeder in een rustigere woonplaats! Karolina is de vriendin van Miriam. Eens een supermodel maar nu getrouwd met een senator. Stiefmoeder van diens zoon en ze probeert al een hele tijd zwanger te worden!

Wanneer Karolina’s leven in de soep lijkt te lopen heeft ze hulp nodig en die krijgt ze van Miriam. En ook Emily springt bij om de ellende rondom Karolina weer recht te zetten.

Hoewel ik de personages allemaal erg interessant vond omdat ze zo verschillend waren had ik in het begin van het boek toch een beetje moeite om echt betrokken te raken met het verhaal. Naarmate ik doorlas kon ik toch genieten van dit vreemde trio en hun verhaal vol vriendschap en de zoektocht naar het vinden van jezelf! Ik denk dat als je van chicklit boeken houdt je deze ook wel kunt waarderen.

Een vreemd trio in een verhaal vol vriendschap en de zoektocht naar het vinden van jezelf. Als dat goed klinkt voor jou is dit denk ik een chicklit serie die je niet mag missen!

four-stars
Cover